lørdag 17. mars 2012

Snart ett år....








Tusen takk for koselige hilsner og ikke minst en viktig påminnelse om å nyte tiden med en liten en mens han enda er det. Jeg skjønner jo at det kommer en dag der jeg ser tilbake, kikker på bilder med en tåre i øyekroken og savner tiden han var liten uansett så slitsom den til tider kan være. Og at tiden går fort vet jeg jo allerede, den har i grunnen ikke gjort noe annet enn å fly siden han ble født. Det er under en uke til den skjønne, lille gutten vår fyller ett år og babytiden er en saga blott. Og enda så sliten jeg enkelte dager er så må jeg innrømme at det er med et visst vemod jeg konstanterer det, samtidig som vår lille families aller første barnebursdag er under planlegging. Pynt har jeg bestilt gjennom ebay for en billig penge (det nettstedet er en gullgruve) og inspirasjon til både farger, kaker og pynt får jeg gjennom Leilas flotte bok Hello Cupcake



















Det ble visst dagens lørdagsinnlegg så får nye Etsy favoritter vente til neste uke. 
Her går nyhetene over tv-skjermen døgnet rundt for tiden med et lite håp om en positiv slutt på det tragiske havariet av Hercules flyet. Jeg er selv samboer med en yrkesoffiser som er på vinterøvelsen, men jeg er heldig og vet hvor min er og at han har det trygt og godt. For et forferdelig mareritt de pårørende må ha vært gjennom de siste døgnene. All medfølelse og omtanke sendes.