tirsdag 13. mars 2012

Pjuh...



Et lite livstegn fra det som for tiden føles som verdens mest slitne småbarnsmamma. Hverdagen etter endt pappapermisjon kom brått og brutalt for oss alle og med en forkjølet og småpjusk lillemann er det ikke flere hender til overs for mammaen hjemme så fotografering og blogging havner litt i bakleksa. Eller...ALT havner vel litt i bakleksa for tiden. Når lillemann er lagt for kvelden og jeg endelig har litt sårt tiltrengt tid til ditt og datt så er det rett og slett ikke mer futt igjen i kroppen. Akkurat nå er det så ille at jeg har lagt ned veto mot flere fremtidige barn og skjønner ikke hvordan folk orker flere enn en? Hvordan i all verden kommer man seg som mamma helskinnet gjennom denne småbarnstiden? 
Råd mottas med stor takknemlighet...


Og for å unngå at dette blir et fullt ut sutrete innlegg så legger jeg til noen koselige bilder fra stua, for er det èn ting jeg hver kveld gjennomfører uansett så er det oppvask av flasker og å få leiligheten i orden igjen fra dagen som har vært og dagen som kommer. Jeg er sjokkert over hvor mye en liten pjokk faktisk klarer å rote ut i løpet av en dag *ler* Nå har han mamman sin å slekte på i tillegg så litt kustus i ung alder er nok en fordel. Jeg var faktisk så rotete i yngre alder at pappa forbauset sa til mamma da de var her i julen at; jøss, Therese har det faktisk ryddig hun!!! Men det var en bratt lærekurve, det skal innrømmes ;) Dere er sikkert drittlei trebrettet fra Broste nå og det skal snaaaart få seg en pause, men de naturlige detaljene trekker jeg enda mer enn gjerne inn i huset. Et par-tre kvister fra årets fastelavensris med grønne knopper har fått bli, jeg hadde ikke hjerte til å kaste ut hele kvasten. Koppen kommer fra Åhlens, den lille vasen fra Nille og lyslykten er kjøpt i en interiørbutikk i Tr.heim.