mandag 26. mars 2012

Muffins & kaniner...


Så var tiden med baby i huset over for denne gang, en litt vemodig og god følelse på en og samme tid. 
Lillegutt har hatt sin aller første bursdag som innebar en smak på muffins med glasur, noe helt annet enn grøt og brødskive som den daglige kosten består av. Ikke overraskende falt det godt i smak og aldri har vel gutten vært så opplagt en time før sengetid. Men slitsomt var det nok likevel å fylle sitt aller første år for gutten gikk ut som et lys med en gang han ble lagt. Mammsen er i en liten Petter kanin-fase og det gjenspeilet seg i kakebordet. Jeg kjøpte et fint lite cupcake sett samt servietter til på ebay. Det fine Pip-servise som går i blått ble også tatt frem fra vitrineskapet. Tror jeg må bli flinkere til å bruke det, det er jo så fint og man blir rent glad når det kommer frem. I taket rundt garland lampen over spisebordet hang jeg opp hvite lykter i papir, også kjøpt på ebay. Planen var egentlig noen litt mer fargerike, men da jeg så disse fant jeg ut at jeg måtte smi mens guttungen er såpass liten at han ikke har så mange meninger om saken enda ;) 
  















Håper dere har hatt en fin start på nok en ny uke. 
Jeg ser det er særdeles vårlige tendenser sør i landet, 
vel her i nord slipper vi å bekymre oss for solkrem helt enda.
Støvler og regnfrakk derimot....