lørdag 24. november 2012

Snart...


              



Å *vips* så var det bare en uke igjen til advent!!!
I fjor innså jeg min begrensning gående hjemme i permisjon
med en aktiv liten plutt. I år derimot ser det faktisk ut til at julekalenderen på bloggen 
er tilbake igjen. De første innleggene er allerede i sin spede begynnelse selv om det ser ut til at jeg 
har fått noen begrensninger i år også, eller akutt nakkedystoni som legevakta så fint kalte det 
på torsdag. Det var jo ingen god måte å starte årets mest hektiske måned på, men jeg får 
satse på at behandlingen hos kiropraktor og en god koktail med smertestillende
og betennelsesdempende gjør susen. En god påminnelse om at jeg må 
bli flinkere til å senke skuldrene er det uten tvil. 










Håper dere koser dere med 
årets juleforberedelser og nyter helgen.
Klem fra Therese