torsdag 8. november 2012

Til pappa...







1 Skjerf fra Jack & Jones/Boozt - 2 Genser fra H&M - 3 Clamp Lamp by Hay/Hviit - 4 Pute fra by Nord/Bolina - 5 Hellstrøm Aquavit - 
6 Strikket pledd/Bolina - 7 Toalettmappe fra Moods of Norway/Boozt - 8 Pantone kopp/Nord-design




De siste dagene har mailboxen min rent over av reklamemail 
om hva man kan gi far til helgens farsdag. Jeg liker sånne mailer jeg
og siden jeg er så glad i collager også har jeg puslet sammen mine favoritter til min
herremann. Alt kan han vel ikke få på søndag, men det er jo snart jul også!  


Håper du får en fin torsdag.
Her daler endelig snøen igjen etter å ha 
regnet bort i uken som var. Så koselig og kjempemorro 
for en liten valpetass på 10 uker :) 



Therese


NB: Ønsker du mer farsdagsinspirasjon 
finner du en knallfin collage hos
Fru Fly i dag også.