fredag 21. desember 2012

Det vakreste i verden....













Jeg husker meget vel alskens dorullnisser og ymse håndlagede
remedjer som var med hjem til mor og far fra barnehagen da jeg selv 
var liten. Og for å være helt ærlig syntes jeg litt synd på dem som år etter år
plukket frem nisser som ble mer og mer slitne etter hvert som tiden gikk, og ettersom 
jeg ble eldre selv så syntes jeg vel ikke det var de vakreste nissene jeg har sett heller. Så jeg 
har mang en gang lurt på om denne pynten ble hentet frem mer av plikt enn lyst. 
Men nå som lilleplutt har begynt i barnehagen og selv kommer hjem med ting 
som han har laget så har jeg endelig skjønt det. Det spiller ingen rolle om 
det er aldri så skjevt eller shabby. For i et mammahjerte er det 
likevel det vakreste som finnes

 ♥









Lykke til med innspurten alle sammen.
Jeg satser på å ha alle julegavene i boks i morgen
og gleder meg til følelsen av at NÅ, nå kan julen bare komme. 



Klem fra Therese