torsdag 19. april 2012

Putelykke & høstlige planer...






Jordlige toner og elementer er noe jeg alltid kommer tilbake til i interiøret selv om jeg nå etter vinteren og mot våren finner meg litt metta av dem. Jeg kjenner det er på tide med litt farger i sofakroken snart så disse nyinnkjøpte putene som jeg fant nedsatt til 69,- kroner hos Kremmerhuset på mandag blir nok lagt bort frem til høsten kommer og de naturlige elementene med det brune i skal frem igjen. Enn så lenge skal det som sagt litt farger inn i huset, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal fortsette å dra de mintgrønne tonene vi har hatt i vinter litt lengre eller om detaljene skal få en mer lilla og feminin tone for å myke opp de litt strenge kontrastene som møblene våre har. 
Hvilke farger går du våren i møte med? 





Ønsker deg en fin fredag. Her venter (visstnok) en ny 
solrik dag med smådrypp fra taket. I like it!