tirsdag 20. april 2010

Selina Lake ~ Romantic Style...




Jeg var innom bloggen til stylist Selina Lake i går kveld og så til min store iver og glede at hun slipper en ny bok til høsten. Med tanke på hvor forelsket jeg ble (og fremdeles er) i hennes første bok Bazaar Style så kommer jeg neppe til å like denne noe mindre. Boken heter Romantic Styles og slippes i September. Noen smakebiter fra boken kan du se i hennes online Flickr album.

Disse bildene er også stylet av Selina Lake og er å se i Vårlig Vintage, en reportasje i KKs interiørekstra denne uken. Et utrolig bra bilag så skal du bruke en 50-lapp på deg selv denne uken så la det for all del bli KK. Jeg synes de er utrolig dyktige på interiør og skulle ønske de kunne slippe et rent KK interiør-blad sånn dann og vann.
DET hadde vært noe det? :D

























Pictures via the Norwegian magazine KK no 16. Styling by Selina Lake.