søndag 22. juni 2008

Le chocolat...

Le chocolat med Juliette Binoche og Johnny Depp er en film jeg aldri har hatt interesse av å se. Jeg elsker sjokolade, men hvor interessant kan en hel film om sjokolade være? Sett bort fra Johnny Depp i en av hovedrollene virket den rett og slett lite interessant og hypet opp. Så på fredag kveld satt jeg i sofaen og trykket febrilsk på fjernkontrollen, og datt innom en scene med Juliette Binoche stående i et fransk landkjøkken. Etter et par minutter så jeg jo fort at denne filmen kanskje var verdt en titt likevel. Den må jo være det når et nydelig butikklokale i blå toner tar fullstendig fokus bort fra Mr. Depp. I går løp jeg mellom butikkene og spurte etter alt fra filmen Chocolat med Johnny Depp, eller kanskje enda bedre Johnny Depp med sjokolade på. Uten hell desverre, så den eneste sjokoladen jeg fikk i går var to kinderbarer. Men filmen er hvertfall underveis fra CDON til den nette sum av 59,-







Pictures by Allocine Geocities and Dailymail.uk